Dacă ați publicat
reclame pe Facebook
și nu ați folosit
Facebook Pixel
, permiteți-ne să vă spunem că nu ați profitat la maximum de campaniile dvs. sociale si in acest articol veti descoperii cum se face o instalare Facebook Pixel.
De ce? Deoarece acest instrument de colectare a datelor vă permite să profitați de toate avantajele pentru promovare social media pe care le are de oferit, de la rafinare, urmărire și direcționare cu o precizie mai bună.
reclame pe Facebook
sau Instagram și nu ați folosit Pixel, acum este timpul să aflați cum funcționează acest mic instrument care este la îndemână.Ce este Facebook Pixel?
Înainte de a ne arunca cu capul în lucruri, este probabil o idee bună să spunem câteva cuvinte despre acest mic instrument. Pixelul este practic o mică bucată de cod pe care o plasați pe site-ul dvs.
După aceea, începe să colecteze date care vă pot ajuta cu conversiile prin intermediul anunțurilor Facebook, urmărirea generală a anunțurilor, optimizarea anunțurilor și vă poate ajuta foarte mult la crearea de segmente de public vizate pentru viitoarele campanii publicitare și tehnici de reorientare care implică utilizatorii ce au interacționat deja cu site-ul dvs. într-un anumit grad, arătând potențial interes pentru achiziționarea de la dvs.
Când vine vorba de vrăjitoria din spatele tuturor acestor lucruri, este mecanismul pixelului ce declanșează cookie-uri care vizează atât utilizatorii cât și Facebook și Instagram.
Pentru a pune acest lucru în perspectivă, ați cumpărat vreodată produse online, le-ați adăugat în coșul de cumpărături, dar ați uitat și ați abandonat site-ul cu totul?
Și a doua zi, ați vizitat contul Instagram sau Facebook si ati vazut un anunț cu produsul pe care doreati să îl cumpărați?
Dacă s-a întâmplat acest lucru, ați fost reorientat – sau amintit de specialiștii în marketing pentru a efectua acea achiziție dorită inițial.
Acesta este un exemplu ideal despre cum funcționează instrumentul. Este, de asemenea, un instrument excelent pentru a obține mai multe informații despre optimizare, urmărire generală și analize.
Pixelul Facebook urmărește mai multe acțiuni distincte (evenimente) pe care vizitatorii le efectuează pe site-ul dvs., ceea ce vă face viața mult mai ușoară atunci când doriți să configurați o campanie publicitară în modul corect.
1. Evenimente Pixel
Facebook se diferențiază cu 17 evenimente standard, toate au codurile lor de evenimente distincte.
Evenimentele Facebook sunt:
- Lead: atunci când cineva identifică un lead pe site-ul web, precum înscrierea pentru o încercare gratuită a unui produs sau serviciu.
- Înregistrare completă: atunci când un vizitator se înregistrează pe site-ul dvs. (cum ar fi pe un formular de abonament).
- Achiziție: un vizitator cumpără ceva de la dvs. online.
- Adaugă în coș: când un vizitator adaugă un produs în coșul de cumpărături de pe site-ul dvs. web
- Adaugă la lista de dorințe: adaugă un produs la lista lor de dorințe.
- Adăugați informații de plată: cineva vă oferă informațiile de plată în timp ce cumpără ceva.
- Căutare: un vizitator folosește funcția de căutare de pe site.
- Contact: un vizitator vă contactează afacerea.
- Începeți plata: atunci când un vizitator începe procedura de plată pentru a cumpăra ceva de la dvs.
- Vizualizați conținutul: când un vizitator aterizează pe una dintre paginile dvs. specifice
- Găsiți o locație: când un vizitator caută locația fizică reală a companiei dvs.
- Personalizați produsul: un vizitator alege, de exemplu, o anumită culoare sau versiune a unui produs.
- Program: un vizitator își rezervă o întâlnire pe site-ul dvs. web.
- Începeți încercarea: cineva începe o încercare gratuită a serviciului dvs.
- Donați: un vizitator doneaza pentru cauza dvs.
- Abonare: când primiți un abonament la un produs sau serviciu plătit
- Trimiteți cererea: un vizitator solicită serviciile / programele / produsele dvs.
Acești parametri pot fi:
0%
Valută
0%
Valoarea conversiei
0%
Tip de conținut
0%
Preziceți valoarea pe termen lung
Pentru a fi mai precis, puteți utiliza Facebook Pixel pentru a înregistra vizualizări ale anumitor părți ale site-ului dvs. în loc să urmăriți fiecare vizualizare. De exemplu, dacă conduceți un magazin online ca ProMAMA, poate doriți să împărțiți serviciile prenatale de cele postnatale pentru a vedea ce produse au un potențial mai bun pentru o campanie publicitară.
2. Avantajele utilizării Facebok Pixel
Creșteți rentabilitatea investiției pentru cheltuielile publicitare: este de la sine înțeles că atunci când puteți crea reclame pe facebook mai bine direcționate și le puteți arăta oamenilor interesați și, la un moment dat, chiar și despre achiziționarea de la dvs., va ajunge în cele din urmă să vă viziteze din nou site-ul.
Urmărirea conversiilor : puteți vedea, de asemenea, modul în care oamenii interacționează cu site-ul dvs. după ce au văzut anuntul facebook. În afară de aceasta, vă puteți urmări clienții de pe dispozitivele lor. Cu Facebook Pixel, puteți urmări mai bine obiceiurile lor de cumpărare, pe care le puteți utiliza ulterior pentru a rafina strategia publicitară.
Retargeting : comercializați din nou către persoanele care v-au vizitat deja site-ul. Afișați o reclama Facebook exact pentru produsul pe care l-au văzut, l-au adaugat în coșul de cumpărături sau pe care îl au în lista de dorințe.
Segmente de public similare : datele de direcționare pot fi, de asemenea, utilizate pentru a crea noi segmente de public care au aprecieri similare, date demografice și interese similare cu vizitatorii cu care deja comercializați și cu care interacționați. Acesta poate fi un instrument excelent dacă doriți să construiți o bază de clienți mai mare.
Optimizare mai bună a anunțurilor: Facebook va afișa automat reclamele Facebook persoanelor care sunt susceptibile să cumpere deja de la dvs. În afară de aceasta, puteți viza, de asemenea, achiziții de mare valoare, datorită tuturor datelor colectate de instrument.
Profitați la maximum de eforturile dvs. sociale: la fel ca SEO, realizarea de profiluri de socializare de succes este adesea o bătălie ascendentă. Dacă doriți ca efortul să fie unul relevant, trebuie să utilizați fiecare truc din carte pentru a vă poziționa printre primii. Pixel este o modalitate excelentă de a maximiza tot ce au de oferit canalele sociale.
Apel către toată audiența: cu ajutorul specialiștilor dvs. PPC, puteți crea mai multe campanii care vizează diferite segmente ale publicului dvs. Dacă aveți o bază mare de cumpărători ce acționează rapid în cumpărarea de produse sau servicii, creați formate de anunțuri cu o abordare simplă, prezentând prețurile și recenziile produselor – suficient pentru a le ajuta să ia o decizie. Pe de altă parte, dacă se întâmplă să aveți un grup substanțial de persoane în baza de date cărora le plac cumpărăturile offline de modă veche, creați câteva oferte speciale pentru acestea în promoțiile dvs., prezentând unele dintre cele mai bine vândute produse.
Acomodarea pentru călătorii mai lungi ale cumpărătorului: dacă există cumpărători cărora le place să-și acorde timpul necesar înainte de a face o achiziție și v-au cauzat dureri de cap în trecut, utilizarea Pixelului Facebook vă va ușura probabil munca. Facebook Pixel vă ajută să culegeți date și să creați campanii care să acomodeze obiceiurile acestor cumpărători, menținându-le intenția de cumpărare pentru mai mult timp, sporindu-vă mult șansele de a face o vânzare.
Devenind relevant în ochii privitorului: prin posibilitatea de a crea campanii de direcționare mai precise, puteți fi siguri că oamenii vor observa serviciile/produsele dvs., deoarece pixelul va viza acei oameni care au manifestat deja interesul să cumpere sau au navigat în categoriile de produse și servicii pe care le transportați sau le furnizați. Dacă vizați publicul potrivit cu elementele esențiale, permiteți, de asemenea, mărcii să își construiască autoritatea în cadrul concurenței dvs. nu doar pe Facebook, ci în întregime în domeniul digital
Mai mult timp la dispoziție: atunci când reușiți să maximizați potențialul campaniilor publicitare, sunt șanse să vă puteți orienta mai mult asupra altor aspecte ale afacerii dvs. online și/sau offline.
Prin crearea unui mediu optimizat pentru reclame, veți avea mai mult spațiu (și probabil resurse) pentru a aduce și alte strategii de afaceri sau de marketing la viteză. Acest lucru este valabil mai ales dacă decideți să vă asociați cu o agenție digitală.
Profesioniștii în PPC vă vor ajuta să vă optimizați anunțurile, în timp ce experții în social media, în general, vă vor ajuta să creați profiluri sociale care să facă dreptate mărcii dvs. În afară de toate acestea, angajarea unei agenții digitale vă poate ajuta, de asemenea, la optimizarea site-ului dvs. pentru o conversie mai bună, îmbunătățind prezența și relevanța firmei online și chiar mai mult de atât.
3. Punând totul împreună
Cei mai buni marketeri digitali din zilele noastre subliniază întotdeauna importanța creării unei călătorii personalizate a clienților pentru vizitatorii și potențialii cumpărători. Campaniile de
Promovare Facebook
și
Facebook Pixel
vă pot ajuta cu acest lucru.